Comfort with Aglique!


Неделя, галещо одеало и чаша топъл шоколад - любимият ми ден от седмицата отново е тук! И с него е време за чисто женски ритуали, които ми създават настроение и с които се чувствам приятно и красиво. Едно от задължителните неща, които ми създават комфорт в банята е кърпата за коса #Aglique. Обожавам да попивам мократа си коса след душ с нея. Създадена е от качествен стопроцентов памучен материал с висока попивателна способност. В задната част има копче за прикрепяне, което е изключително удобно при ползването й. Просто слагам кърпата, завъртам и закопчавам, и voala! Готова съм да се гримирам и да поставям лосион за тяло без досадни капчици от мократа коса или падаща кърпа от главата ми. Когато съм с прическа използвам Aglique за да предпазя косата си от влагата, доката си взимам душ. Взимам  кърпата със себе си при пътуване, спа уикендите и на плажа. Има красив пастелен принт дизайн, като аз се влюбих в Mon Cherry! Планирам да зарадвам близките си приятелки за коледа с кърпа #Agluque, тъй като продукта е уникален и много подходящ за подарък, опакован в красива цилиндрична кутия.
А вие готови ли сте с подаръците?






Comments

Popular Posts