My Quarantine’s friends


Харесвам обувките на висок ток. Те са стилни и красиви, но за съжаление могат сериозно да увредят краката ни. Когато сме с неудобни обувки стъпалата ни болят, уморяваме се по-лесно и цялото ни тяло страда. Появата на разширени вени, деформирането на стъпалото и какво ли още не, са само част от проблемите с тези обувки. Затова когато се прибирам в къщи си давам почивка като слагам меки и удобни пантофки. От скоро те са моят най-добър приятел по време на карантината и стоенето у дома. Заложих на един от последните модели на италианския бранд De Fonseca от серията Disney, които ми създават настроение още от пръв поглед. Изработени са от естествена мека материя, свеж десен и изключително леко, гъвкаво и еластично ходило с “мемори” пяна, която се моделира по формата на стъпалото. Супер!  Установявам със задоволство, че те омекотяват натиска върху стъпалото ми при стоене и ходене през деня. Предотвратяват образуването на кокалчета и мазоли, като осигуряват достатъчно място в зоната на пръстите. Стойката на тялото ми е подобрена, което намалява напрежението от болки в колената, намалява общата умора на тялото ми и подобрява телесния тонус. Правилно подбраните пантофки оказват благоприятно влияние върху гръбначния стълб и болките в гърба и спазмите в мускулите в следствие на това изчезват. 
Стъпалата ми се чувстват превъзходно – пантофките ми са най-удобните и здравословни продукти от този клас на пазара днес. Подарете си удобство, топлина и самочувствие!





Comments

Popular Posts